28.12.10

H3art!

he make his desision edi..
n i repect his desision..
the time when he say he will wait me..
i got abit怀疑~
不是怀疑他..
而是怀疑我自己~
我只是个普通的女生
他说要等我等一年..
我那时真的很难相信他说的话..
我知道他不是那种只会说不会做的男人~
但我缺乏自信!T.T
一年?
一年啊..不是一个月,一天...
一年会发生很多事情..
他真的会这样等吗?
我没有包握~
但如果一年后真的是这样像他所说的那样~
那就是我们的缘分=D
但他比我大很多
其实我一点都不介意~
我很喜欢~
我也不想他因为我而失去更好的对象~
i dunno la..
=(

i just kno that the first day he automatically talk to me wif his friendly n kind hearted..
i feel that he is a v easy person..
he care everyone around him..
stand bside him also will feel v warm..
><"
he have a mature thinking..
hahaa..
but he always say he v young wor..
will young thn me boh??XD
kekee..

can kno him edi v happy jor le la

ZT

No comments:

Post a Comment